STEAM praktinis darbas: „Pomidorų auginimas ir tiesioginis proporcingumas“
🌱📐 STEAM praktinis darbas: „Pomidorų auginimas ir tiesioginis proporcingumas“ 🍅📊
Kaip išmokti apie tiesioginį proporcingumą kitaip? Mūsų šeštokai tai padarė tyrinėdami… pomidorus!
Šio STEAM projekto metu mokiniai:
🔸 Sėjo pomidorų sėklas ir stebėjo jų augimą per kelias savaites.
🔸 Matavo stiebo aukštį, fiksavo duomenis ir sudarė augimo lenteles.
🔸 Braižė grafikus, analizuodami, ar augimas priklauso tiesiogiai proporcingai nuo laiko.
🔸 Pristatė savo rezultatus klasės draugams – kai kurie net sukūrė plakatų ar pateikčių!
Ačiū šeštokams už atsakingą darbą, o nuoširdžiai dėkojame ir tėvams – už kantrybę, pagalbą, palaikymą bei dalyvavimą auginimo procese kartu su vaikais. 🌿👏
Matematikos mokytojos Eglė ir Aleksandra