„Piešinys – matematikos uždavinys“
Mūsų progimnazijos 13–14 metų mokiniai kūrė piešinius tarpdisciplininiam projektui „Piešinys – matematikos uždavinys“. Projekto tikslas – skatinti mokinius kūrybiškai pažvelgti į matematiką ir integruoti įvairių dalykų žinias praktiškai. Projekto metu mokiniai, naudodamiesi „Microsoft Word“ programa, kūrė originalius piešinius, sudarytus vien tik iš geometrinių figūrų, tokių kaip trikampiai, kvadratai, apskritimai, stačiakampiai ir pan.
Kiekvienas piešinys ne tik atspindėjo mokinio kūrybinę viziją, bet ir turėjo būti papildytas jų pačių sugalvotu matematikos uždaviniu.
Ši veikla skatino mokinius gilintis į geometrines sąvokas, taikyti matematikos žinias kūrybiškai ir lavinti loginį mąstymą. Be to, jie tobulino darbo su kompiuterinėmis programomis įgūdžius, mokėsi tinkamai komponuoti vaizdą bei rišliai formuluoti užduotis.
Projektas apjungė kelias mokymo disciplinas – matematiką, informacines technologijas, dailę ir fiziką – taip skatindamas mokinių tarpdisciplininį mąstymą, savarankiškumą bei atsakomybę už kūrybinį procesą.
Tokio tipo projektinė veikla padeda mokiniams ne tik gilinti akademines žinias, bet ir atrasti naujas saviraiškos formas, stiprina pasitikėjimą savo gebėjimais bei motyvaciją mokytis.
Matematikos mokytojo praktikantas,
Nojus Matevičius