3c kl. integruota lietuvių, anglų ir gamtos pamoka
Visą savaitę 3c klasėje vyko integruotos veiklos tema „Žirgai“. Mokiniai, pasirinkę paveikslėlį ar nuotrauką, piešė žirgą, aptarė jo pagrindines kūno dalis. Anglų kalba įvardijo šias dalis, pasikartojo jų tarimą. Taip pat žiūrėjo trumpą filmuką apie žirgus ir aprašė savo nupiešto žirgo išvaizdą, gyvenamąją aplinką bei mitybą anglų kalba.
Dirbdami grupėse, mokiniai rinko informaciją apie žirgus, jų gyvenimo būdą, gebėjimus ir veisles Lietuvoje. Klausydamiesi projektų pristatymų, sužinojo daugybę įdomių faktų: kiek yra mįslių ir dainų apie žirgus, kuo ypatinga Arklių gatvė Vilniuje ir kokia turtinga lietuvių kalba, apibūdinant žirgus – bėras, širmis, juodis, obuolmušis ir kt.
Visos veiklos buvo įtraukiančios ir naudingos. Mokiniai ne tik praturtino savo žodyną bei pagilino žinias apie žirgus, bet ir lavino įvairias kompetencijas:
Pažinimo kompetenciją – ieškodami ir analizuodami informaciją apie žirgus, jų veisles, gyvenimo būdą.
Komunikavimo kompetenciją – pristatydami projektus, diskutuodami grupėse, mokydamiesi naujų žodžių lietuvių ir anglų kalbomis.
Kūrybiškumo kompetenciją – piešdami, spalvindami, aprašydami savo sukurtus žirgus.
Socialinę kompetenciją – dirbdami komandoje, dalindamiesi užduotimis ir atsakomybėmis.
Kultūrinę kompetenciją – susipažindami su lietuvių tautosaka apie žirgus, istoriniu Arklių gatvės kontekstu.
Asmeninę kompetenciją – reflektuodami savo mokymosi procesą, įvardindami, ką naujo sužinojo ir kokius įgūdžius patobulino.
Refleksijos metu mokiniai pasidžiaugė, kiek daug sužinojo, ir pasiūlė tęsti panašias veiklas, gilindami žinias apie kitus gyvūnus.
Mokytojai Rasa, Arūnas, Irma