Stalo žaidimai
5 ir 6 klasių mokiniai įsitraukė į kūrybingą ir prasmingą veiklą – jie kūrė stalo žaidimus, kuriuos padovanojo pradinukams. Projekto tikslas buvo ne tik skatinti vyresnių mokinių kūrybiškumą ir bendradarbiavimą, bet ir ugdyti empatiją bei dalijimosi džiaugsmą.
Kūrybos procesas buvo pilnas entuziazmo ir idėjų. Mokiniai kūrė įvairaus pobūdžio žaidimus – nuo spalvotų galvosūkių iki smagių strateginių žaidimų, pritaikytų jaunesniųjų draugų amžiui. Jie stengėsi, kad žaidimai būtų ne tik linksmi, bet ir ugdantys – padėtų lavinti loginį mąstymą, skaičiavimo įgūdžius ar kūrybiškumą.
Baigę kurti žaidimus, mokiniai juos dekoravo ir su meile įteikė pradinukams. Mažieji džiaugėsi naujais žaidimais, o vyresni mokiniai – galimybe pasidalinti savo kūryba ir matyti mažųjų šypsenas.
Šis projektas parodė, kaip svarbu dalintis savo darbais ir kurti ryšius tarp mokinių, skatindamas draugiškumą bei bendruomeniškumo jausmą.
Technologijų mokytoja Ala