Meno gelmių tyrinėjimas ir išlaisvintos mintys – 5a klasės patirtis MO muziejuje!
Praėjusią savaitę 5a klasė išgyveno nepakartojamą nuotykį MO muziejuje, kur buvo gilinamasi į svarbias ir sudėtingas temas, tokias kaip konfliktų sprendimas ir lytiškumas, per meno ir kūrybos prizmę. Ši patirtis, dalis iš mūsų „Kultūros paso“ programos, parodė mūsų mokiniams, kaip menas gali būti ne tik grožio šaltinis, bet ir galinga priemonė svarbiems socialiniams klausimams nagrinėti.
Pasinerdami į MO muziejaus ekspozicijas, mano auklėtiniai turėjo galimybę ne tik iš arčiau susipažinti su įvairių epochų ir stilių meno kūriniais, bet ir išmokti „skaityti“ paveikslus – įžvelgti slaptus menininko pranešimus, istorijas ir emocijas. Paveikslų ekspozicijų peržiūra tapo puikia proga diskutuoti apie menininkų požiūrį į lytiškumą, konfliktus ir bendravimą, suteikdama mums neįkainojamų įžvalgų apie meną kaip bendravimo formą.
Šių diskusijų metu kiekvienas mokinys galėjo išreikšti savo mintis ir jausmus, taip prisidedant prie bendros mokymosi patirties. Tai leido mums suprasti, kad meno kūriniai yra daug daugiau nei tik vaizdai ant drobės. Jie yra dialogai tarp praeities ir dabarties, tarp menininko ir žiūrovo, kurie moko mus empatijos, kritinio mąstymo ir kūrybinės išraiškos.
Pasigrožėjome ne tik įvairių laikotarpių ir stilių meno kūriniais, bet ir išmokome, kaip menas gali būti naudojamas kaip įrankis aktualiomis temomis aptarti. MO muziejaus sienos atgyja, kviesdamos mus ne tik žiūrėti, bet ir matyti, klausyti ir jausti.
Didžiuojuosi mano 5a klase ir visi esame dėkingi MO muziejaus veiklos koordinatorei už tokias prasmingas ir atveriančias akis pamokas. Ši išvyka į muziejų neabejotinai praturtino mūsų mokinių meno pažinimo horizontus ir paliko ilgalaikį poveikį vaikų suvokimui apie meną, jo galimybes ir socialinę atsakomybę. 



5a klasės vadovė Snieguolė Bagočienė
Ačiū, Alai už prisijungimą vykti kartu.