MENINIO UGDYMO GERINIMAS: PEDAGOGŲ PATIRTYS, TYRIMAI, KŪRYBINĖ RAIŠKA
Vilniaus dailės akademijoje gruodžio 2-ą d. vyko simpoziumas “MENINIO UGDYMO GERINIMAS: PEDAGOGŲ PATIRTYS, TYRIMAI, KŪRYBINĖ RAIŠKA”. Simpoziumo rengėjai: Vilniaus dailės akademija, Lietuvos dailės ugdytojų draugija, Liepojos universitetas ir Kauno kolegijos Pedagogikos katedra. Simpoziumo esmė – skatinti meninio ugdymo kaitą, aptariant perspektyvos aktualijas su ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo specialistais, menų ir technologijų mokytojais, dėstytojais, mokslininkais, pristatant metodinės veiklos rezultatus, atskleidžiant savo kūrybinės (mokslinės/meninės) veiklos originalumą, savitumą, išskirtinumą.
Su kolege technologijų mokytoja Jurgita Žalgiriene iš Baltosios Vokės “Šilo” gimnazijos simpoziume pristatėme pranešimą “Integruoto patyriminio ugdymo(si) patirtis – būdas įgalinti mokinį. Pranešime atsispindėjo integruotos veiklos gimnazijoje tikslai, rezultatai, patyriminio ugdymo(si) privalumai. Kai kurias patirtis planuoju perkelti ir į “Sietuvą” 

Taip pat šiuo metu galima dailės akademijoje apžiūrėti dailės ugdytojų kūrybinių darbų parodą.
Dailės mokytoja Sonata