Pažinimo kompetencijos ugdymas netradicinėse aplinkose
Rugpjūčio 29 dieną mokyklos pedagogai dalyvavo edukacinėje išvykoje ,,Pažinimo kompetencijos ugdymas netradicinėse aplinkose“ ir tobulino ugdymo(si) aplinkų kūrimo bei mokymo(si) proceso valdymo kompetencijas.
Mokymas/is netradicinėse aplinkose reikalingas ir naudingas visiems be išimties. Toks mokinių ugdymas ir mokymas/is „gyvai“ tikrai naudingas – juk visai kitaip priimama, įsidėmima informacija, kai jos šaltiniai ne tik matomi, girdimi, bet prie jų ir prisiliečiama. Tokia mokymosi forma didina mokinių mokymosi motyvaciją, daro mokymąsi labiau patraukliu, nes suteikia galimybę ne tik pagilinti žinias, bet sužadina smalsumą, tolimesnį domėjimąsi mokymosi objektu.
Įprasti mokymo/si būdai mokiniams tampa nepatrauklūs, jie suvokia, kad galima mokytis kitaip: įdomiai, atliekant tyrimus, eksperimentus, stebėjimus, atradimus, kuriant netradicinius kūrybinius darbus.
Dėl to svarbu, kad mokytojas būtų susipažinęs ne tik su savo regiono, bet ir visos Lietuvos gamtiniais, istoriniais ir kultūriniais paminklais ir jų pritaikomumo galimybėmis ugdymo procese.
Mums puikiai sekėsi įgyvendinti kvalifikacijos tobulinimo programą Panevėžio ir Biržų apylinkėse ,,Kaip mokyti įdomiau? Ugdymosi proceso organizavimas netradicinėse aplinkose“.