Dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą Lietuvoje
Mūsų mokykla dalyvauja projekte: dirbtinis intelektas mokyklose: mokymosi analitikos plėtojimo scenarijai modernizuojant bendrąjį ugdymą Lietuvoje.
Vykdančioji institucija: Klaipėdos universitetas
Projekto partneris: VšĮ “Mokyklų tobulinimo centras”
Projektą finansuoja Europos Sąjunga (projekto Nr. S-DNR-20-4) pagal dotacijos sutartį su Lietuvos mokslo taryba (LMTLT)
Projekto tikslas: sukurti mokymosi analitikos plėtojimo scenarijus, pagrįstus kompleksiniu veiklos tyrimu siekiant modernizuoti bendrąjį ugdymą Lietuvoje pasitelkus dirbtinį intelektą. Projektą finansuoja Lietuvos mokslo taryba.
Darbo su mokyklomis uždaviniai ir laukiami rezultatai:
– išanalizuoti mokyklų patirtį taikant dirbtiniu intelektu grindžiamos mokymosi analitikos įrankius, padedančius priimti mokinių mokymuisi svarbius sprendimus;
– parengti mokymosi analitikos konsultantus;
– bendradarbiaujant tyrėjams ir mokytojams konsultantams parengti metodines priemones ir profesinio tobulėjimo programas;
– kartu su mokytojais, mokyklų vadovais, IT specialistas parengti dirbtiniu intelektu grįstos mokymosi analitikos plėtros scenarijus Lietuvoje.
Projekto nauda mokykloms:
– mokytojai įvaldys mokymosi analitikos funkcijas bei sprendimus mokinių ugdymui tobulinti ir taip gerinti ugdymo kokybę;
– bus plėtojamos skaitmeninės mokytojų kompetencijos, ypač duomenų ir mokymosi analitikos srityse;
– mokyklų mokytojai su mokiniais išbandys mokymosi analitikos funkciją turinčias inovatyvias skaitmenines platformas – Eduten ir Learn Lab;
– mokykloje turės parengtus mokytojus-konsultantus, kurie galės konsultuoti savo ir kitų mokyklų mokytojus;
– mokytojai dalyvaus kuriant metodines priemones, programas, scenarijus, mokslinius straipsnius, taip kaups mokyklos profesinį kapitalą ir kompetenciją;
– įsijungs į mokymosi analitiką taikančių Lietuvos mokyklų tinklą, kuriame skleis savo turimą patirtį ir mokysis iš kitų;