TARPTAUTINIS ERASMUS + PROJEKTAS „SPECIAL NEEDS AND LEARNING DISABILITIES: HOW TO DEAL WITH THEM? THEORETICAL AND PRACTICAL EXPERIENCES“
Šių metų lapkričio 18–22 d. mūsų progimnazijos istorijos mokytoja Edita Gervetauskaitė ir pradinių klasių mokytoja Jolanta Bazarienė kartu su specialiąja pedagoge Jovaide Baroniene, prisijungė prie ERASMUS + projekto Italijoje, kur dalyvavo teorinių ir praktinių seminarų cikle „Specialieji poreikiai ir mokymosi sunkumai: kaip susitvarkyti su jais? Teorinė ir praktinė patirtis“ (angl. „Special needs and learning disabilities: how to deal with them? theoretical and practical experiences“).
Šių veiklų metu mokytojos bendravo ir bendradarbiavo su kolegėmis iš Vilniaus „Šilo“ specialiosios mokyklos bei Vilniaus sutrikusio vystymosi kūdikių namų–pagalbos centro Šeimos slėnis kolegėmis, taip pat turėjo progą susipažinti ir užmegzti kontaktus su pedagogėmis iš Švedijos.
Užsiėmimų metu mokytojos gavo ne tik teorinės medžiagos apie mokymosi sunkumus bei specialiuosius mokinių poreikius, klausėsi Italijos atstovų informacinių pranešimų ir praktinių pavyzdžių, bet ir lankėsi vienoje iš Italijos mokyklų, stebėjo mokymosi procesą. Taip pat lankėsi mokinių mokymosi centre „Loris Malaguzzi“. Užsiėmimų metu mokytojos iš arčiau susipažino su internetiniais darbo įrankiais, dalinosi savo mokymo patirtimi, bendravo ir bendradarbiavo, analizavo švietimo sistemą.
Keturių dienų programa buvo įtempta, pranešėjai ir praktinių darbų vadovai keitė vienas kitą, o dalyviai intensyviai dirbo, plėtė pažinčių ratą, tobulino savo dalykines ir asmenines kompetencijas.
Smagu tai, jog šio kontaktinio seminaro metu mūsų mokytojoms pavyko užmegzti glaudžius ryšius su kolegėmis iš Vilniaus „Šilo“ specialiosios mokyklos bei Vilniaus sutrikusio vystymosi kūdikių namų-pagalbos centro Šeimos slėnis.
Džiaugiamės ir tikimės, jog kelionė dalyvaujant ERASMUS + projektuose tik prasideda! 🙂